Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 22 37 501

Στείλτε μας email

Συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας:

Tο μήνυμά σας:

Το μήνυμά σας στάλθηκε επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλιση Αυτοκινήτου Προσφορά

Στοιχεία Οδηγού...(Σας ενημερώνουμε ότι το επάγγελμα του οδηγού και ο τόπος διαμονής ενδέχεται να μειώσουν σημαντικά το κόστος ασφάλισης)

Σχετικά με το αυτοκίνητο σας:

Επιθυμείτε Οδική Βοήθεια;

ΝΑΙ ΟΧΙ
Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλιση Μοτοσυκλέτας Προσφορά

Στοιχεία Οδηγού...(Σας ενημερώνουμε ότι το επάγγελμα του οδηγού και ο τόπος διαμονής ενδέχεται να μειώσουν σημαντικά το κόστος ασφάλισης)

Σχετικά με τη μοτοσυκλέτα σας :

Επιθυμείτε Οδική Βοήθεια

ΝΑΙ ΟΧΙ
Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλιση Σκάφους Προσφορά

Στοιχεία Κυβερνήτη :

Στοιχεία Σκάφους :

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλιση κατοικίας Προσφορά

Στοιχεία Ιδιοκτήτη :

Στοιχεία Ακινήτου

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Προγράμματα Υγείας - Νοσοκομειακά Προσφορά

Στοιχεία του ενδιαφερόμενου :

Πείτε μας λίγα λόγια για το πακέτο Υγείας που έχετε σκεφτεί:

Εάν επιλέξατε οικογενειακό ή παιδικό πακέτο, παρακαλούμε πείτε μας τον αριθμό μελών της οικογενείας και την ηλικία του κάθε παιδιού. Εάν επιθυμείτε προσωπικό πακέτο αφήστε το παρακάτω πεδίο κενό.

Πείτε μας σε ελεύθερο κείμενο πώς φαντάζεστε το ασφαλιστήριο Υγείας που θα κάλυπτε το σύνολο των αναγκών σας :

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Συνταξιοδοτικά / Αποταμιευτικά Προγράμματα Προσφορά

Προσωπικά στοιχεία του ενδιαφερόμενου

Ενδιαφέρομαι για ...

Ενδιαφέρεστε για Συνταξιοδοτικό πακέτο; Πείτε μας το ποσό που μπορείτε να πληρώνετε κάθε μήνα

Επιθυμητό μηνιαίο κόστος /μήνα

Ενδιαφέρεστε για Αποταμιευτικό πακέτο; Πείτε πόση διάρκεια θέλετε να έχει το πρόγραμμα και ποιο είναι το ποσό που θέλετε να έχει συγκεντρωθεί στη λήξη

Επιθυμητό ποσό που θέλετε να έχει συγκεντρωθεί στη λήξη

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλεια Ζωής Προσφορά

Στοιχεία Ενδιαφερόμενου :

Στοιχεία επιθυμητού πακέτου Ασφάλειας Ζωής :

Ποσό Ασφάλισης Ζωής : / στη λήξη

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλεια Ταξιδίου Προσφορά

Στοιχεία ενδιαφερόμενου :

Λίγα λόγια για το Ταξίδι που σας ενδιαφέρει ν'ασφαλίσετε :

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλεια Επιχείρησης Προσφορά

Στοιχεία Επιχείρησης / Υπεύθυνου Επικοινωνίας:

Στοιχεία για το επιθυμητό πακέτο ασφάλισης για την Επιχειρήσή σας :

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Αστική Ευθύνη Προσφορά

Στοιχεία Επικοινωνίας

Στοιχεία για το επιθυμητό πακέτο ασφάλισης Αστικής Ευθύνης :

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Ασφάλιση Στόλου Οχημάτων

Στοιχεία Επικοινωνίας

Γράψτε μας μερικά στοιχεία για το Στόλο Αυτοκινήτων που επιθυμείτε να ασφαλίσετε :

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Φόρμα Υποβολής Παραπόνων

Στοιχεία Επικοινωνίας

Πείτε μας τον Αριθμό Συμβολαίου σας :

Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω χώρο για να περιγράψετε το παράπονό σας :

Το αίτημα για προσφορά ασφάλισης ελήφθη επιτυχώς. Κλείστε τη φόρμα πατώντας Χ πάνω δεξιά.

Αποζημίωση 280.000 ευρώ για αστοχία αερόσακου!

Με μία πρωτοποριακή απόφασή του ο Άρειος Πάγος επιδίκασε συνολική αποζημίωση 280.000  ευρώ στην οικογένεια ενός 22χρονου οδηγού, ο οποίος πλήρωσε με τη ζωή του το γεγονός ότι δεν λειτούργησε ο αριστερός πλευρικός αερόσακος κατά την πρόσκρουση του αυτοκινήτου του.

Το κοντέρ μετρούσε μόλις 21.762 χιλιόμετρα, αλλά το αυτοκίνητο είχε και στο παρελθόν παρουσιάσει πρόβλημα στη λειτουργία των αερόσακων. Μόλις ο νεαρός οδηγός αντιλήφθηκε την ελαττωματική λειτουργία στους αερόσακους απευθύνθηκε στο συνεργείο της εταιρείας από την οποία είχε αγοράσει το αυτοκίνητό του και ύστερα από σχετικό έλεγχο τον διαβεβαίωσαν ότι η βλάβη είχε αποκατασταθεί.

Μόνο που στην κρίσιμη στιγμή αποδείχθηκε ότι το σύστημα δεν λειτούργησε. Σύμφωνα μάλιστα με όσα δέχονται στο σκεπτικό της απόφασής τους οι αρεοπαγίτες, το ελάττωμα στους αερόσακους ήταν εργοστασιακό. Ετσι, μετά τις τελευταίες δικαστικές εξελίξεις με τη «σφραγίδα» του Αρείου Πάγου πλέον, οι υπεύθυνοι του συνεργείου της αντιπροσωπείας καλούνται να καταβάλουν αποζημίωση για ψυχική οδύνη ύψους 200.000 ευρώ στους γονείς του 22χρονου και επιπλέον 80.000 ευρώ στην αδελφή του.

Όπως προκύπτει από την υπ΄ αριθμόν 500/2010 απόφαση του Αρείου Πάγου, το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 22χρονος, μεταξύ Σίνδου και Χαλάστρας, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη, εκτράπηκε από την πορεία του, προσέκρουσε με την αριστερή πλευρά σε δέντρο και στη συνέχεια ανατράπηκε.

Αμέσως ο νεαρός διακομίστηκε με το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, όπου διαγνώστηκε εσωτερική αιμορραγία, αλλά εξέπνευσε πριν προλάβουν οι γιατροί να τον βάλουν στο χειρουργείο. Μετά την εκτροπή του αυτοκινήτου και την τρελή πορεία που ακολούθησε στους αγρούς, δεν ενεργοποιήθηκε ο αριστερός πλευρικός αερόσακος, όπως επίσης δεν λειτούργησε ο προεντατήρας της ζώνης ασφαλείας, που αποτελεί συμπληρωματικό σύστημα με τους αερόσακους.

Τους είχε ειδοποιήσει

Η βλάβη, όπως διαγνώστηκε από τους δικαστές, ήταν εργοστασιακή. Για τη θεμελίωση μάλιστα του σκεπτικού τους επικαλούνται το παλαιότερο λάθος στη λειτουργία του συστήματος των αερόσακων που είχε εντοπίσει ο οδηγός του οχήματος. Τότε, όταν είχε απευθυνθεί στο συνεργείο της αντιπροσωπείας οι υπεύθυνοι τον διαβεβαίωσαν ότι αποκατέστησαν τη βλάβη, λέγοντάς του ότι ένα φις δεν έκανε καλή επαφή με τον δεξιό αερόσακο, αλλά δεν προχώρησαν σε ευρύτερο έλεγχο όλου του συστήματος, ώστε εγκαίρως να διαπιστώσουν και τη βλάβη στον αριστερό πλευρικό αερόσακο.

Η πραγματογνωμοσύνη

Από την πλευρά της η εταιρεία υποστήριξε ότι στη «μνήμη» των ηλεκτρονικών ελέγχων του αυτοκινήτου την επίδικη μέρα του δυστυχήματος δεν έχουν καταγραφεί βλάβες ή σφάλματα στη λειτουργία των αερόσακων και του προεντατήρα της ζώνης ασφαλείας. Επικαλέστηκαν μάλιστα και σχετική πραγματογνωμοσύνη της εταιρείας Siemens, αλλά και μαρτυρία ειδικού για να καταδείξουν ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε 25 λεπτά μετά το ατύχημα και ως εκ τούτου δεν συνδέεται αιτιωδώς με το θανατηφόρο αποτέλεσμα.

Οι ισχυρισμοί όμως της εταιρείας έπεσαν στο κενό, καθώς δεν έγιναν δεκτοί από τον Αρειο Πάγο. Αξίζει τέλος να αναφερθεί ότι οι δικαστές για τον υπολογισμό της αποζημίωσης συνεκτίμησαν και την αμέλεια που επέδειξε ο 22χρονος κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου, αφού αυτό εξετράπη της πορείας του.

ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ όταν το αυτοκίνητο έπεσε σε στύλο της ΔΕΗ ούτε οι προεντατήρες ζωνών, όπως θα έπρεπε, για να προστατεύσουν τον οδηγό.

Σώζει ο συνδυασμός αερόσακου και ζώνης
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πέτρος Πιτσίνης

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ άρχισαν να εφοδιάζονται με αερόσακους κατά τη δεκαετία του ’80 και τα πρώτα χρόνια αποτελούσαν προνόμιο των ακριβών μοντέλων. Σήμερα θεωρούνται αυτονόητος εξοπλισμός ασφάλειας και έχουν εξελιχθεί σε διάφορες εκδοχές, ανάλογα με τη σύγκρουση. Έτσι, εκτός από τους κλασικούς μετωπικούς αερόσακους, υπάρχουν και πλευρικοί, ενώ τα τελευταία χρόνια προβλέπονται σε αρκετά αυτοκίνητα και αερόσακοι για την προστασία των γονάτων. Πρόσφατα κυκλοφόρησε μάλιστα το πρώτο μοντέλο με αερόσακο που ανοίγει στο πίσω παρμπρίζ για υψηλότερη ασφάλεια των επιβατών στις οπισθομετωπικές συγκρούσεις.

Οι αερόσακοι φουσκώνουν μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου και ο μηχανισμός τους ενεργοποιείται με τη βοήθεια πυροκροτητή. Για να ανοίξει ένας αερόσακος, πρέπει το όχημα να κινείται με ταχύτητα άνω των 20-25 χλμ./ώρα, αφού κάτω από αυτό το όριο δεν κινδυνεύουμε να τραυματιστούμε θανατηφόρα.

Αρκετοί οδηγοί και επιβάτες εγκληματούν και δεν χρησιμοποιούν τις ζώνες ασφαλείας σε αυτοκίνητα με αερόσακους, επειδή πιστεύουν ότι θα τους σώσει το μεγάλο μαξιλάρι. Πρόκειται για τραγικό λάθος, αφού οι αερόσακοι λειτουργούν ιδανικά μόνο όταν συγκρατείται σωστά το σώμα από τις ζώνες ασφαλείας και όχι όταν κινείται ανεξέλεγκτα μέσα στον θάλαμο επιβατών. Προσοχή απαιτείται για τα παιδιά και ιδίως τα βρέφη, τα οποία δεν επιτρέπεται να κάθονται εμπρός επειδή κινδυνεύουν να συνθλιβούν από τους αερόσακους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, επιτρέπεται να τοποθετήσουμε ένα βρέφος στο κάθισμα του συνοδηγού, υπό την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιούμε καθισματάκι αντίθετης φοράς (Reboard) και ότι έχουμε απενεργοποιήσει τον αερόσακο!

 

Πηγή: Επιθεώρηση Συγκοινωνιακού Δικαίου – esd.gr

Ασφάλιση με κέντρο τον Ανθρωπο

Safest
Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι

Για να μην λείψει τίποτα από την Ασφάλειά σας.
Γνωρίστε μας

Πού θα μας βρείτε

Safest
Εταιρεία Ασφαλιστικών Συμβούλων

Λεωφ. Ηρακλείου 396
Ηράκλειο, Αττικής T.K 141 22

Στοιχεία Επικοινωνίας

E-mail :
info@safest.gr

(+30) 210 22 37 501

Ώρες λειτουργίας γραφείου: 9.00 – 17.00
Οι ασφαλιστικοί μας σύμβουλοι βρίσκονται στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο.

SSL Certificates

HTML5 Icon

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Εάν γνωρίζετε ακριβώς αυτό που ζητάτε μπορείτε γρήγορα να ζητήσετε προσφορά για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχετε στο μυαλό σας.
My

Ζητήστε Προσφορά